Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: cl600 w215 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: K: cl600 w215 (/showthread.php?tid=10402)



K: cl600 w215 - ville - 08-11-2008

Et siis uuriks vähekene, selle auto head ja vead? Silmapiiril konkreetselt see auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/280/auto_php-id=492280-www_auto24_ee.html


RE: K: cl600 w215 - R129 - 08-11-2008

üks suur viga on et kaks turbot puudu sellisel vanatüübi mootoril - ise eelistaks sellisel juhul juba CL500


RE: K: cl600 w215 - ville - 08-11-2008

Mille poolest see 500-ne siis parem on? Kahjuks pole hetkel müügis ka seda uuemat tüüpi. Oskab äkki keegi öelda kust oleks võimalik norm hinna eest osta facelifti tulesid (tagumisi).


RE: K: cl600 w215 - ville - 09-11-2008

Icon_exclaim Ootan endiselt pädevat infot. Nod


RE: K: cl600 w215 - eDiCk - 09-11-2008

kui sul on raha selle ostmiseks siis peab olema veel 100tonni alati kodus hoiukarbis et seda remontida

aga miks küsida kuidas see auto kasutuses, see on Mercedes mis maksis nagu väga moodne 3toaline korter, see on ülihea auto


RE: K: cl600 w215 - R129 - 09-11-2008

ville Kirjutas:Mille poolest see 500-ne siis parem on? Kahjuks pole hetkel müügis ka seda uuemat tüüpi. Oskab äkki keegi öelda kust oleks võimalik norm hinna eest osta facelifti tulesid (tagumisi).

V8 on parem kuna tal on liikuvaid osi vähem Smile
Aga V12 konkreetne mootor - nõrk koht on süütepoolid paremal ja vasakul. Samuti need isendid millel on silindrite välja lülitamise süsteem.

Seetõttu eelistakski V8 mootorit mis on kõvasti levinum võrreldes V12 eviva isendiga. Tõmbe poolest - mingi eriline püss see V12 pole ja V8 liigutab seda keret umbes samamoodi.


RE: K: cl600 w215 - Pets77 - 09-11-2008

600 ja 500(>2004a) vahe on jah väga väike ja remondile kulub ka kindlasti vähem plekki(v8).Müügi platsist on ka varem räägitud,et käest äravõetuid autosid on platsil päris palju.Lihtsalt ei jaksta liisinguid maksta,siis mis veel remondist rääkida.Kui muidu auto meeldib ei saa sind keegi takistada.Võta ja pane silberisse aeg ja lase põhjalik test teha.Selle auto varuosad on ikka mega kallid.

Antall sylindre   12 (V)
Antall ventiler   36
Boring/slaglengde   84,0 / 87,0 mm
Slagvolum   5786 cm3
Kompresjon   10,0
Effekt   367 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment   530 Nm ved 4250 o./min.
Drivstofftank   88 liter
Felger   7 1/2 J x 17 H 2
Dekk   225/55 R 17 97 W
Akselerasjon 0-100 km/t   6,1 sekunder
Topphastighet   250 km/t
Forbruk per 10 km    
-bykjøring   1,99 liter
-langkjøring   0,95 liter
-snitt   1,34 liter




Antall sylindre   8 (V)
Antall ventiler   24
Boring/slaglengde   97,0 / 84,0 mm
Slagvolum   4966 cm3
Kompresjon   10,0
Effekt   306 HK ved 5600 o./min.
Dreiemoment   460 Nm ved 2700-4250 o./min.
Drivstofftank   88 liter
Felger   7 1/2 J x 17 H 2
Dekk   225/55 R 17 97 W
Akselerasjon 0-100 km/t   6,5 sekunder
Topphastighet   250 km/t
Forbruk per 10 km    
-bykjøring   1,94 liter
-langkjøring   0,99 liter
-snitt   1,34 liter